sobota, 17 stycznia 2015

czas na zmiany...

Witajcie kochani! :)

Założyłam tego bloga, ponieważ od Nowego Roku postanowiłam zacząć ćwiczyć i zdrowo się odżywiać - chciałabym schudnąć i mieć figurę jak za czasów gimnazjum. Myślę, że blog będzie dobrym pomysłem, aby pilnować samej siebie. To będzie moja osobista spowiedź, do każdego grzeszku będę się Wam przyznawać, żebyście mi wtedy nagadały ;p 
Chciałabym też w ten sposób zmotywować wszystkich, którzy chcą zmienić swój wygląd na lepsze, jednak motywacji u nich brak. Mam nadzieję, że ja również będę mogła liczyć na wsparcie z Waszej strony :)

Zacznę więc od kilku słów o sobie... Uwielbiam dobre filmy i książki, najlepiej w połączeniu z kawą. Jednak największym moim hobby jest zdecydowanie muzyka - mogłabym słuchać jej godzinami! Bardzo lubię śpiewać i grać na gitarze (dopiero się uczę). Obecnie jestem w klasie maturalnej i niestety na ćwiczenia czasu mam mało, ale staram się regularnie pracować. Wierzę, że uda mi się osiągnąć mój wymarzony cel :)



1 komentarz:

  1. powodzenia w ćwiczeniach ! ;*
    wierze, że Ci sie uda. ;)
    Ps : też lubie śpiewać ;d

    OdpowiedzUsuń