wtorek, 20 stycznia 2015

pyszna propozycja śniadaniowa + dawka motywacji

Męczy mnie od rana taki okropny ból głowy, że dzisiaj niestety nie poćwiczę :(
Ale przyszła mi dzisiaj skakanka z licznikiem, nareszcie! Także od jutra 
mam nadzieję, że wracam do ćwiczeń i biorę się porządnie do roboty ;)
Wstawiam Wam zdjęcie mojego pysznego śniadanka - owsianki 
z żurawiną i orzechami. Mniam! <3


Postanowiłam, że od przyszłego tygodnia zaczynam biegać - tak często, jak tylko się da. 
Kiedyś uwielbiałam to robić i uważam, że warto do tego wrócić, chociażby ze względu 
na zdrowie. Od lutego zacznę coś komninować z Mel B, Chodakowską i HIIT. 
Jak dobrze pójdzie to do wakacji powinno być ok, tym bardziej, że jak będzie ciepło, 
to będę mogła wrócić do tego, co kocham - jazdy na rowerze <3 Boję się tylko, żeby 
za bardzo nie umięśnić łydek, bo później brzydko to wygląda w szpilkach ;p

Mam nadzieję, że każdy z Was znalazł już jakąś swoją motywację i już nie siedzicie 
z założonymi rękami tylko pracujecie nad sobą. Dzisiaj mam dla Was motywujący 
obrazek, który zawiera samą prawdę :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz