wtorek, 10 lutego 2015

powrót po dłuższej przerwie

Witajcie Kochani!

Po długiej przerwie wracam do Was z podwójną siłą :)

Wszystko tak długo trwało przez mojego laptopa, który się zepsuł, a moje lenistwo doprowadziło do tego, że zwlekałam 2 tygodnie z oddaniem go do naprawy. 
Ale cały czas ćwiczyłam, a nie leniuchowałam - zepsuty komputer to nie wymówka! 
Jednak muszę się Wam przyznać, że ostatnio ciężko mi idzie z dietą :(
Pogoda nie rozpieszcza, nauki dużo - to mnie dobija i często podjadam 
wysokokaloryczne przekąski. Aż jestem zła na siebie!
Tutaj nie pisałam, bo niestety nie jest zbyt wygodne pisanie posta na telefonie, 
mam nadzieję, że zrozumiecie... 

Dzisiaj laptop wrócił i od jutra zamierzam szukać ćwiczeń do nowego planu 
treningowego. Zacznę na pewno coś z Chodakowską i oczywiście obowiązkowo Mel B :)

Oprócz tego miałam biegać od tego tygodnia, ale śniegu jest tak dużo, że jeszcze 
trochę poczekam - lepiej dłużej poćwiczyć w domu, niż iść biegać i zaliczyć glebę ;)

Łapcie dzisiejszą motywację :)
Wakacje coraz bliżej, nie poddajemy się!

PS. Przydałaby się dobra motywacja do nauki przed maturą...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz